مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 17:362019-04-20سياسي

مدیران به هیچ وجه از رسانه‎ها شکایت نکنند /در بحث سیل خدا به ما رحم کرد


استاندار آذربایجان‎شرقی در بخش دیگری از صحبت‎های خود با اشاره به اتفاقات اخیر بازی تیم تراکتورسازی و شایعات منتشر شده در فضای مجازی گفت: مدیران به هیچ وجه از رسانه‎ها شکایت نکنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در اولین جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان در سال 98 اظهار کرد: شان جلسات شورای برنامه‎ریزی در کشور بیشتر تقسیم اعتبار و تخصیص بودجه است و در سیاستگذاری کمتر نقش ایفا می کند؛ چرا که نظام برنامه‎ریزی بخشی بوده و موارد معمولا از بالا ابلاغ می شود و ما اجرا می‎کنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در جلساتی از شورای برنامه‎ریزی، سند تدبیر توسعه 2 و سند آمایش استان را تصویب کردیم افزود: اینها مورد انتظار شورای برنامه ریزی آذربایجان‎شرقی است.

استاندار آذربایجان‎شرقی اذعان داشت: در هر صورت لازم است جلسات با محتوای غنی‎تری برگزار شود؛ هر چند در ارزیابی‎ها بیشتر تعداد جلسات برگزار شده را مد نظر قرار می‎دهند نه محتوای جلسات را.

پورمحمدی در عین حال متذکر شد: برای توسعه متوازن استان باید هر بخش برنامه توسعه خود را ارائه دهد تا در شورای برنامه‎ریزی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه صحبت‏های خود اذعان داشت: تبریز یکی از شهرهای پاک دنیا به شمار می‎رود؛ با این حال باید سیاست‎گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به هیچ وجه از رسانه‎ها شکایت نکنند /در بحث سیل خدا به ما رحم کرد

مدیران به هیچ وجه از رسانه‎ها شکایت نکنند /در بحث سیل خدا به ما رحم کرد