مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 16:562019-04-20بين الملل

وزیر خارجه امارات: به تحریم آمریکا علیه ایران پایبندیم


وزیر خارجه امارات در دیدار با وزیر خارجه آمریکا و مشاور امنیت ملی کاخ سفید بر پایبندی کشورش به تحریم های ایالات متحده علیه ایران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات روز شنبه با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در واشنگتن دیدار و درباره تقویت همکاری های واشنگتن و ابوظبی و امنیت خاورمیانه گفت وگو کرد.

روزنامه سعودی الشرق الاوسط چاپ لندن در این باره نوشت که دو طرف درباره مسایل مورد اهتمام مشترک از جمله مبارزه با تروریسم و حل بحران یمن و تقویت ثبات منطقه بحث و تبادل نظر کردند .

عبدالله بن زاید آل نهیان به طرف های آمریکایی گفت که تقویت همکاری های امارات و آمریکا و شراکت عمیق دو کشور بر اساس یک سری ارزش ها و آرمان های مشترک و ساختن آینده ای است که صلح و انسجام بین جوامع منطقه را تضمین می کند .

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که امارات به همکاری مستمر با آمریکا در یمن برای مقابله با حوثی ها و القاعده در شبه جزیره عربستان ادامه خواهد داد .

آل نهیان بر حمایت کشورش از تلاش های مارتین گریفیتس نماینده سازمان ملل در امور یمن تاکید کرد و گفت که برای پایان دادن به بحران یمن باید به راه حل سیاسی دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه امارات: به تحریم آمریکا علیه ایران پایبندیم

وزیر خارجه امارات: به تحریم آمریکا علیه ایران پایبندیم