مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 15:302019-04-20پزشكي

ضرورت تقویت اقدامات نظارتی و بهداشتی در مناطق سیل زده


در حوزه بهداشت، در مناطق سیل زده، اقداماتی نظیر نظارت های بهداشت محیط، سلامت مواد غذایی و آب آشامیدنی تشدید پیدا می کند؛ - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در حوزه بهداشت، در مناطق سیل زده، اقداماتی نظیر نظارت های بهداشت محیط، سلامت مواد غذایی و آب آشامیدنی تشدید پیدا می کند؛ چراکه با گرم تر شدن دمای هوا، احتمال شیوع و بروز بیماری نیز افزایش می یابد، بنابراین باید هوشمندانه عمل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در جلسه هماهنگی اقدامات حوزه بهداشت و بررسی چالش های موجود در مناطق سیل زده، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند کادر بهداشت و درمان در موضوع سیل، اظهار کرد: در مرحله دوم اقدامات بهداشتی در مناطق سیل زده، نیاز است که تیم های نظارتی هم در ستاد و هم در سطح دانشگاه ها، سازماندهی و تقویت شوند.

وی افزود: نکته بعدی اینکه، تمامی مسئولان درگیر، اعم از دانشگاه های درگیر و مسئولان ستادی، باید اقدامات خود را مستندسازی کنند.

علاوه بر این، در هر استان، با توجه به مشکلات خاصی که وجود دارد، باید وظایف مترتب بر سایر دستگاه ها و وزارتخانه ها نیز احصا شده و جمع آوری شوند تا در قالب نامه نگاری رسمی به دستگاه های ذیربط تاکید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت اقدامات نظارتی و بهداشتی در مناطق سیل زده

ضرورت تقویت اقدامات نظارتی و بهداشتی در مناطق سیل زده