مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 15:262019-04-20بين الملل

عراق به فضل فتوای مرجعیت و فداکاری فرزندانش سربلند ایستاده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق در سخنرانی افتتاحیه اولین اجلاس پارلمان های شش همسایه عراق، گفت که این کشور پس از سال ها توانسته جایگاه خود را در منطقه بازیابد.

- رییس پارلمان عراق گفت: عراق امروز پس از جنگ شرافتمندانه با تروریست ها به فضل فتوای مرجعیت و فداکاری فرزندانش پیروز و سربلند و عزیز ایستاده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق در سخنرانی افتتاحیه اولین اجلاس پارلمان های شش همسایه عراق، گفت که این کشور پس از سال ها توانسته جایگاه خود را در منطقه بازیابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه السومریه عراق، الحلبوسی در این باره گفت: این عراق است که امروزه پس از جنگ شرافتمندانه با تروریست ها به فضل فتوای مرجعیت و فداکاری فرزندانش پیروز و سربلند و عزیز ایستاده است .

او با تأکید بر اینکه عراق با حمایت برادران و همسایگان، امروزه در جایگاه فعلی قرار گرفته، از تمامی کسانی که به گفته وی در شرایط سخت عراق را یاری کردند، تقدیر و قدردانی کرد.

الحلبوسی با تأکید بر امنیت کشور های هم جوار عراق، داشتن مرز و منافع مشترک را از عوامل اصلی همگرایی با همسایگان دانست و گفت: بغداد اصرار دارد با تمامی کشور های منطقه روابطی ممتاز بنا نهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق به فضل فتوای مرجعیت و فداکاری فرزندانش سربلند ایستاده است

عراق به فضل فتوای مرجعیت و فداکاری فرزندانش سربلند ایستاده است