مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 11:362019-04-20اقتصادي

طرح «جهاد همبستگی ملی» نقش برجسته ای در بازسازی مناطق سیل زده خواهد داشت


روح اله بابایی صالح در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به سیلی که در استان های لرستان، خوزستان و گلستان اتفاق افتاده، بسیاری از خانه ها در برخی شهرها و روستاها تخریب شده و دیگر قابل سکونت نیستند.

وی بیان کرد: مردم سیل زده با توجه به شرایط مالی که دارند توان ساخت خانه مجدد ندارند به همین دلیل باید همه مردم و مسؤولان به کمک آن ها بیایند.

بابایی صالح اجرای طرح جهاد همبستگی ملی را پیشنهاد خوبی از سوی مسؤولان دانست و بیان کرد: اگر اهالی هر منطقه در مسجد جمع شوند و با کمک یکدیگر متولی ساخت یک خانه شوند، می توانند در تأمین مسکن سیل زدگان نقش بسزایی ایفا کنند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: همه مردم هر چقدر که توان مالی دارند باید دست به دست هم دهند و به سیل زدگان کمک کنند تا بتوانند نگرانی مسکن آن ها را برطرف نمایند.

این مسؤول با بیان اینکه مسجد از صدر اسلام مهم ترین پایگاه مردمی است، گفت: مردم در این مکان مقدس گرد هم می آیند و در همه شرایط سخت و دشوار به همنوعان خود کمک می کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل اجرای طرح جهاد همبستگی ملی با توجه به ظرفیت های مساجد می تواند موفقیت بیشتری در ساخت مسکن مردم سیل زده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «جهاد همبستگی ملی» نقش برجسته ای در بازسازی مناطق سیل زده خواهد داشت

طرح «جهاد همبستگی ملی» نقش برجسته ای در بازسازی مناطق سیل زده خواهد داشت