مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 10:152019-04-20اقتصادي

مرز چذابه همچنان بسته است/تجار از مرزهای جایگزین استفاده کنند


سرپرست گمرک چذابه با اشاره به بسته بودن این مرز به دلیل آبگرفتگی جاده های دسترسی گفت: تاجران و فعالان اقتصادی برای صادرات از مرزهای جایگزین استفاده کنند.

- رامین هندیجان زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مسدود بودن مرز چذابه اظهار کرد: از 19 فروردین امسال با تصمیم مدیریت بحران، تعطیلی یک هفته ای مرز چذابه مصوب شد ولی به دلیل فروکش نکردن آب در جاده های منتهی به مرز و حتی اضافه شدن آب ورودی به مسیرها، این محدودیت و تعطیلی مرز تداوم پیدا کرد.

وی با بیان اینکه به محض بازگشایی مرز اطلاعات تکمیلی در خصوص فعالیت دوباره چذابه متعاقباً اعلام می شود، افزود: در حال حاضر شاهد آبگرفتگی در مسیرهای دهلاویه و بستان به سمت چذابه تا پارکینگ شهرداری در مرز هستیم.

سرپرست گمرک چذابه تصریح کرد: به تاجران و فعالان اقتصادی که قصد صادرات از مرز چذابه را دارند توصیه می کنم که برای صادرات از مرزهای جایگزین استفاده کنند.

هندیجان زاده در خصوص صادرات از مرز چذابه ادامه داد: صادرات به عراق از گمرک چذابه در یکساله 97 به وزن 714 هزار و 389 تن و به ارزش بالغ بر 198 میلیون و 592 هزار و 654 دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی 11 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز چذابه همچنان بسته است/تجار از مرزهای جایگزین استفاده کنند

مرز چذابه همچنان بسته است/تجار از مرزهای جایگزین استفاده کنند