مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 10:052019-04-20اجتماعي

باد و باران در تهران ادامه دارد


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد شدید در تهران طی امروز (31 فروردین) گفت: با تداوم این شرایط تا صبح فردا (1 اردیبهشت) طی برخی ساعات افزایش موقتی در غلظت آلاینده ها مشاهده می شود.

- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد شدید در تهران طی امروز (31 فروردین) گفت: با تداوم این شرایط تا صبح فردا (1 اردیبهشت) طی برخی ساعات افزایش موقتی در غلظت آلاینده ها مشاهده می شود.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه امروز (31 فروردین) است، اظهار کرد: به تدریج در طی روز همراه با افزایش تردد خودروها طی برخی ساعات شرایط برای تجمع آلاینده ها فراهم می شود.

وی ادامه داد: هرچند این وضعیت جوی پابرجا نیست و با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در طول روز به تدریج بر سرعت وزش باد افزوده می شود و برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از 8 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی -شمال غربی و بارش پراکنده باران انتظار می رود.

شهبازی با اشاره به اینکه به تدریج طی شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته می شود، تصریح کرد: با تداوم این شرایط تا صبح فردا (1 اردیبهشت) طی برخی ساعات افزایش مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و باران در تهران ادامه دارد

باد و باران در تهران ادامه دارد