مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:502019-04-20ورزشي

خدمات سمن های جوانان برای سیل زدگان تشریح شد


مدیرکل نظارت و هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دستور وزیر ورزش و جوانان برای ارائه خدمات ورزشی فرهنگی و رفاهی به سیل زدگان ساکن اماکن ورزشی و اردوگاه ها، - اقدامات سمن های جوانان این حوزه را تشریح کرد.

امید محدث در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش از دستور وزیر ورزش و جوانان نیز تمام اماکن ورزشی در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته بود، افزود: سازمان های مردم نهاد جوانان از نخستین روزهای آغاز سیل نیز به امداد و کمک رسانی مستمر به سیل زدگان گلستان، لرستان و خوزستان پرداختند.

محدث با اشاره به شرایط خاص استان خوزستان در امداد رسانی به سیل زدگان نیز اظهار کرد: زنان و کودکان خوزستانی به دلیل ادامه پیدا کردن سیل در این منطقه و انتقال به کمپ های اسکان اضطراری در معرض فشار و آسیب های روحی قرار دارند.

به دلیل همین حساسیت سازمان های مردم نهاد جوانان و مراکز مشاوره وزارت ورزش و جوانان نیز فعال شدند و به طور مستمر در کمپ های اسکان اضطراری آنها حضور یافته و مداخلات روانی و اجتماعی انجام می دهند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سفر اخیر خود به استان خوزستان نیز توضیح داد: با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه نیز برای کودکان خوزستانی اسباب بازی هایی تهیه و توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات سمن های جوانان برای سیل زدگان تشریح شد

خدمات سمن های جوانان برای سیل زدگان تشریح شد