مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:362019-04-20بين الملل

تاجر اماراتی خواستار همکاری اعراب با رژیم صهیونیستی و دشمنی با ایران شد


یک تاجر اماراتی، ایران را «دشمن بزرگ» کشورهای حاشیه خلیج فارس خواند و از این کشورها خواست به صلح و همکاری با رژیم صهیونیستی روی آورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خلف الحبتور تاجر اماراتی، رژیم صهیونیستی را رژیمی پیشرفته در سطح اقتصادی، علمی و الکترونیکی خواند و خواستار همکاری و صلح با این رژیم شد.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: سوالی را مطرح می کنم و تصور می کنم با انتقادهای زیادی مواجه خواهد شد، اما وقت آن رسیده که این سوال را به صورت علنی مطرح کنم که چرا در خلیج (فارس) توافقنامه صلح با اسراییل امضا نکنیم؟ اکنون وقت آن رسیده است همانگونه که قبل از ما مصر، مغرب و اردن آن را انجام داده اند، بایستی ما نیز صلح و همکاری در زمینه علمی، اقتصادی، تکنولوژی و کشاورزی (با اسراییل) داشته باشیم .

  وی افزود: آن ها(اسراییلی ها) از دیگران بهتر هستند، دشمن بزرگ ما ایران است نه اسراییل، بدون هیچ تعارفی نباید به خودمان دروغ بگوییم، حتی بیش از دو میلیون از فلسطینیان تابعیت اسراییلی دارند .

خلف بن احمد الحبتور (1949) سرمایه دار و میلیاردر اماراتی از دبی، موسس و رییس شورای اداری گروه الحبتور ، رییس شورای اداری شرکت بیمه ملی دبی و عضو شورای اداری اتاق بازرگانی و صنایع دبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاجر اماراتی خواستار همکاری اعراب با رژیم صهیونیستی و دشمنی با ایران شد

تاجر اماراتی خواستار همکاری اعراب با رژیم صهیونیستی و دشمنی با ایران شد