مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:302019-04-20اقتصادي

کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بالا رفتن نرخ ارز و شرایط اقتصادی را به عنوان دلایل کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی اعلام کرد.

- معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مطرح کرد؛ کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بالا رفتن نرخ ارز و شرایط اقتصادی را به عنوان دلایل کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی تیموری در حاشیه پنجمین جشنواره بین المللی غذای اکو - جاده ابریشم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پارسال شاهد کاهش آمار سفرهای خارجی ایرانیان بودیم، به طوری که در سال گذشته تعداد هفت میلیون نفر گردشگر از ایران خارج شده اند که این رقم در سال 96 به میزان 10 میلیون نفر بود که با توجه به آمار ارائه شده، شاهد کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی هستیم.

وی، بالا رفتن نرخ ارز و شرایط اقتصادی را به عنوان دلایل کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی اعلام کرد و افزود: خوشبختانه طی سال های اخیر اقبال مردم به سفرهای داخلی زیاد شده و گردشگری داخلی و توجه به مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده به عنوان یکی از مهم ترین رویکردها طی سال گذشته توانست حجم بسیار خوبی از گردشگری را به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی

کاهش سفرهای خارجی گردشگران ایرانی