مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:012019-04-20پزشكي

علوم پزشکی 180 میلیارد تومان از تامین اجتماعی طلبکار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی حدود 180 میلیارد تومان از بیمه تامین اجتماعی طلب داشته و این سازمان حدود 15 ماه است که در پرداخت آن تاخیر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلام آبادغرب، محمود رضا مرادی پیش از ظهر امروز در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی  که به منظوربررسی عملکرد شبکه بهداشت و درمان و چالش ها و ظرفیت های اسلام آبادغرب در حوزه سلامت برگزار شد، اظهار داشت: اسلام آباد مرکز غرب استان است و تاکنون نقش خود را در این مرکزیت به درستی انجام داده و همکاران در این شهرستان موارد بزرگی از ایثار و از خودگذشتگی را در زلزله به نمایش گذاشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بخش سلامت انجام خدمات اورژانسی و فوری است اما پرداخت هزینه های آن توسط بیمه ها بسیار طولانی مدت است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی حدود 180 میلیارد تومان از بیمه تامین اجتماعی طلب داشته و این سازمان حدود 15 ماه در پرداخت تاخیر دارد .

این حجم از مطالبات باعث مشکلات عدیده ای از جمله ناتوانی در پرداخت کارانه همکاران ما می شود   مرادی گفت: ایجاد فضای مناسب جهت بخشهای ام آر آی ، غربالگری سرطان و اتاق های عمل از مطالبات دانشگاه در بازسازی بیمارستان شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی 180 میلیارد تومان از تامین اجتماعی طلبکار است

علوم پزشکی 180 میلیارد تومان از تامین اجتماعی طلبکار است