مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 08:262019-04-20اجتماعي

تداوم بارش برف در آخرین روز فروردین ماه در اردبیل


بارش برف که از روز گذشته در مناطقی از استان اردبیل آغاز شده تداوم داشته و باعث سفیدپوش شدن ارتفاعات در مناطقی از استان اردبیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بارش برف بهاری که از بامداد روز جمعه در مناطقی از جنوب و مرکز استان اردبیل آغاز شده تداوم داشته و این مناطق را سفیدپوش کرده است.

بارش برف در شهرستان های اردبیل، نیر، نمین، سرعین، خلخال و مشگین شهر باعث سفیدپوش شدن زمین و کاهش محسوس دمای هوا شده است.

در شهرهای شمالی استان اردبیل نیز بارش باران وجود دارد.

براساس اطلاعیه راهداری استان اردبیل محورهای مواصلاتی مرکز و جنوب استان اردبیل با توجه به بارش برف لغزنده بوده و عملیات نمک پاشی در اکثر محورها انجام می شود و کلیه مسیرها و جاده های استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

براساس اخطاریه سازمان هواشناسی استان اردبیل، دمای هوا بین 8 تا 12 درجه تا روزچهارشنبه در سطح استان کاهش یافته و بارش برف در ارتفاعات و به خصوص در گردنه های مواصلاتی به خصوص در گردنه های اسالم به خلخال، صایین و .

وجود خواهد داشت.

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان اردبیل، امروز مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر انگوت به علت وزش شدید باد و مدارس پیش دبستانی شهر هیر نیز به علت برودت هوا تعطیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش برف در آخرین روز فروردین ماه در اردبیل

تداوم بارش برف در آخرین روز فروردین ماه در اردبیل