مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 00:262019-04-19سياسي

اقتدار در سایه امنیت


امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رهبری نظام، خون شهدا و زحمات عزیزانی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند، بی هیچ شک و شبهه ای واقفیم که زیستن در سایه امنیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امنیت از مقوله های اساسی است که وجود آن در تمام ابعاد زندگی بشری به گونه ای قابل لمس و مؤثر احساس می شود و از دیرباز تاکنون در حیات انسانی منشأ تحولات و دگرگونی های فراوان شده است.

گمنامی را نمی توان در نام خلاصه و معنا کرد، این نامِ پرآوزه مختص آنهایی است که بی نام و نشان 24 ساعته در انجام وظیفه ذاتی خود در تلاشند و یقیناً امنیتی که در ایران اسلامی وجود دارد به برکت سرباز گمنام امام زمان (عج) محقق شده است.

سرباز بودن به خودی خود در بین ما معنی مشخصی دارد، سرباز بودن با دفاع کردن عجین شده است اما هدف از دفاع در این عرصه مهم است، هدفی که باعث می شود برای رسیدن به آن از جان خود هم بگذری تا دیگران به آسایش برسند.

تهدیدات امروز که کشور اسلامی ما و مردممان را مورد هجمه قرار داده است نیاز به یک نیروی اطلاعاتی کارآمد و دقیق را بیش از پیش نشان می دهد، نیرویی متعهد و انقلابی و در عین حال پرتلاش و زیرک تا بتواند به درستی وظایف محوله را به انجام برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار در سایه امنیت

اقتدار در سایه امنیت