مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 18:562019-04-19ورزشي

فینال را داوران بازی اول از ما گرفتند


فینال را داوران بازی اول از ما گرفتند و اگر هواداران گرگان همین جوی که برای ما در اینجا درست کردند برای نفت آبادان هم درست کنند قهرمان خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا اسلامی امشب پس از شکست تیمش برابر تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و با وجود اینکه آقای جمشیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم بازی قابل قبولی را انجام دادیم و بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: در گرگان تلاش کردند شرایط جریان بازی را به سود تیم شهرداری گرگان تمام کنند و ما بازی را اینجا نباختیم بلکه فینال را در بازی اول در تهران زمانی از دست دادیم که 10 امتیاز جلو بودیم و داوران با مدیریت غلط جریان بازی را در آوردند و در ادامه با یک خطای اشتباه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر خاطرنشان کرد: در گرگان تمام تلاش هواداران به این است که بازی را به سمتی ببرند که تیم حریف را تحت فشار قرار دهند.

اسلامی بیان کرد: در بازی دیروز هم مدیرعامل تیم از ناحیه دست دچار جراحتی شد که نمی دانم این جراحت با چاقو یا کاتر بوده اما زمانی که مدیرعامل تیم با دست خونی به سالن بازی آمد جریان بازی از دست ما رفت و بازیکنان همش نگاهشان در 10 دقیقه اول بر این بود که چه اتفاقی برای مدیرعامل تیم اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال را داوران بازی اول از ما گرفتند

فینال را داوران بازی اول از ما گرفتند