مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 18:252019-04-19پزشكي

نقش مهم نورون های قشر حرکتی در اختلالات عصبی


پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی توانستند بینش جدیدی در مورد نورون های قشر حرکتی و نقش آنها در اختلالات عصبی ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساینس دیلی، پژوهش جدیدی که در دانشگاه آرکانزاس (U of A) آمریکا انجام شده، بخش جالبی از کار نورون های قشر حرکتی مغز را نشان می دهد که می تواند بینش وسیعی در مورد اختلالات عصبی ارائه کند.

شاید این پژوهش که نشان می دهد نورون های قشر حرکتی مغز، تقسیم کار غیرمنتظره ای با یکدیگر دارند، بتواند به دانشمندان در درک نحوه کنترل بدن توسط مغز کمک کند و بینش جدیدی در مورد اختلالات خاص عصبی ارائه دهد.

پژوهشگران، نورون های قشر حرکتی موش ها را بررسی کردند و آنها را در دو دسته قرار دادند؛ نورون های متمرکز خارجی که با قسمت های متفاوت بدن در ارتباط هستند و آنها را کنترل می کنند و نورون های متمرکز داخلی که تنها با یکدیگر در ارتباط هستند و سیگنال ها را به بخش های دیگر نمی فرستند.

پژوهشگران دریافتند که می توان با افزایش مهار نورون های قشر حرکتی، نورون های متمرکز خارجی را به نورون های متمرکز داخلی تبدیل کرد.

وودرو شو (Woodrow Shew)، استادیار فیزیک دانشگاه آرکانزاس گفت: تغییر در سیگنال دهی، با بسیاری از اختلالات مغزی در ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم نورون های قشر حرکتی در اختلالات عصبی

نقش مهم نورون های قشر حرکتی در اختلالات عصبی