مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 16:512019-04-19سياسي

هرکجا روحیه جهادی و بسیجی بوده موفق شدیم


امام جمعه گلستان با انتقاد به تغییر بخشدار گلستان گفت: در این 40 سال هرکجا روحیه جهادی و بسیجی بوده موفق ظاهر شدیم مانند صنعت موشکی که هم اکنون جز قدرت های برتر جهان هستیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بخش گلستان که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری جشن های نیمه شعبان در بخش گلستان اظهار داشت: هدف جشن های نیمه شعبان در بخش گلستان ترویج فرهنگ مهدویت، انتظار و معرفی سبک زندگی و سیره امام زمان (ع) باشد.

وی ادامه داد: انتظار فرج از نماز و روزه و خیلی مسائل دیگ مهم تر است، به خاطر آن اگر کسی منتظر فرج باشد قطعاً اهل توحید، نماز و مجاهد فی سبیل الله و عامل نهی از منکر می باشد و همچنین اهل قانون و پایبند به دین است.

امام جمعه بخش گلستان افزود: امروز به برکت خون شهدا و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) ایران امن ترین کشور منطقه است.

نورپور با اشاره به اقتدار و روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: یکی از روزهای بسیار ارزشمند در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش می باشد که امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش های قدرتمند جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکجا روحیه جهادی و بسیجی بوده موفق شدیم

هرکجا روحیه جهادی و بسیجی بوده موفق شدیم