مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:362019-04-19سياسي

10 هزار خانه برای سیل زدگان تا پایان سال می سازیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهر تهران در خصوص اقدامات کمیته امداد در کمک رسانی به سیل زدگان، - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان تابستان 20 هزار خانه نیازمند تعمیر در مناطق سیل زده را مرمت می کنیم و تا پایان سال هم 10 هزار خانه می سازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهر تهران در خصوص اقدامات کمیته امداد در کمک رسانی به سیل زدگان، گفت: در اسفند ماه سال 97 گزارشی دادیم که خوشبختانه به همه تعهداتمان عمل کردیم و از اینکه مردم 35 درصد بیشتر از سال 96 به ما کمک کردند، متشکریم.

وی افزود: از ابتدای وقوع سیل در کشور در استان های مختلف آماده باش کامل داشتیم و مرخصی ها لغو شد و به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بودیم و از همه امدادگران هم تشکر می کنم که با تمام تلاش شان کاری سخت را ادامه دادند.

فتاح با اشاره به این مطلب که ما ابتدا به شناسایی خسارات وارده پرداختیم و بعد بسته های خدماتی و غذایی را ارائه کردیم، گفت: 30 هزار خانواده تحت پوشش ما در استان های مختلف آسیب دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار خانه برای سیل زدگان تا پایان سال می سازیم

10 هزار خانه برای سیل زدگان تا پایان سال می سازیم