مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:202019-04-19سياسي

اعزام کاروان عملیاتی شهرداری تهران برای پاکسازی نهایی « آق قلا» و «گمیشان»


نماینده شهرداری تهران در استان گلستان از استقرار 100 نیروی جدید خدمات شهری به همراه تجهیزات فنی برای پاکسازی نهایی شهرهای آق قلا و گمیشان خبر داد.

- اعزام کاروان عملیاتی شهرداری تهران برای پاکسازی نهایی آق قلا و گمیشان نماینده شهرداری تهران در استان گلستان از استقرار 100 نیروی جدید خدمات شهری به همراه تجهیزات فنی برای پاکسازی نهایی شهرهای آق قلا و گمیشان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی هوشیار با اشاره به درخواست استاندار گلستان از شهرداری تهران به منظور ادامه حضور در این استان برای پاکسازی نهایی دو شهر آق قلا و گمیشان اظهار کرد: روز گذشته کاروان جدید خدمات شهری شهرداری تهران به همراه 100 نیروی خدمات شهری، هشت دستگاه خاور، دو دستگاه بابکت، سه دستگاه واترجت و سایر دستگاه های مورد نیاز در دو شهر سیل زده مستقر شدند.

وی ادامه داد: این نیروها قرار است نسبت به جمع آوری گل و لای باقی مانده در شهر و نظافت و شست وشوی نهایی اقدام کنند.

براساس گزارش شهرنوشت، نماینده شهرداری تهران در استان گلستان با اشاره به مدت حضور نیروها در این استان تصریح کرد: تا زمان پاکسازی نهایی که حدودا 10-15 روز زمان می برد نیروهای خدماتی شهرداری تهران به خدمت رسانی در دو شهر آق قلا و گمیشان مشغول هستند و اگر حوادث غیرقابل پیش بینی همانند بارندگی های شدید اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاروان عملیاتی شهرداری تهران برای پاکسازی نهایی « آق قلا» و «گمیشان»

اعزام کاروان عملیاتی شهرداری تهران برای پاکسازی نهایی « آق قلا» و «گمیشان»