مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:112019-04-19سياسي

نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است


امام جمعه موقت محمودآباد با اشاره به تلاش های دولت امریکا در برابر ایران، گفت: نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام حسین عدالتی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه اظهار کرد: حرکت سخیف امریکا در استانه سالروز تاسیس سپاه و تروریستی خواندن این مجموعه مردمی اقتدار سپاه را بیش از هر زمانی به نمایش گذاشت.

وی افزود: این حرکت ترامپ، برخلاف آنچه تصور میکرد، باعث ایجاد وحدت در میان صفوف مردم شد و دیدیم که عموم مردم ایران با هر دیدگاه و نگاه سیاسی، خود را سپاهی نامیدند.

عدالتی تأکید کرد: تروریستی خواندن سپاه از طرف امریکا نمایش اقتدار و موفقیت سپاه در برابر نظام سلطه بود و نشان داد که روزی که حضرت امام خمینی(ره) سپاه را تأسیس کرد چقدر دوراندیشی و افق دید بزرگی داشت.

وی بیان کرد: سپاه در منطقه نیر به خوبی به امیدی برای مستضعفین تبدیل شده و این را می توان در مبارزه با داعش در عراق و سوریه مشاهده کرد و همین امر نیز باعث عصبانی شدن امریکا شده است.

امام جمعه موقت محمودآباد ادامه داد: امریکا خود بزرگترین حرکات تروریستی و ضد بشر را در دنیا انجام داده و امروز به دنبال این است شکست های خود را اینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است

نتیجه حقوق بشر امریکایی، ممانعت امریکا از امدادرسانی به سیل‎زدگان است