مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:112019-04-19سياسي

نقش بی نظیر سپاه و ارتش در سیل


با ورود سپاه و ارتش جلوی فاجعه انسانی در حادثه سیل اخیر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سید علی شاه چراغی امام جمعه شهرری در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: هویت و شناسنامه یک شیعه غدیر، عاشورا و مهدویت است که در عالم با این سه اصل مهم شیعیان شناخته می شوند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه بر برگزاری هرچه باشکوه و گسترده جشن نیمه شعبان تأکید کرد و ادامه داد: ما معمولاً آن طور که در عزای اهل بیت(ع) تلاش داریم برای شادی و جشن آن ها حق مطلب را ادا نمی کنیم و جا دارد نسبت به جشن بااهمیت و مهم نیمه شعبان فعالیت جدی تری شکل بگیرد.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه جشن های مردمی نیمه شعبان کم و بی تفاوت حساب نشود، اضافه کرد: شهرری به عنوان قبله تهران باید این جشن و شادی امام عصر(عج) را به خوبی به نمایش بگذارد.

شاه چراغی با اشاره به برگزاری سی و ششمین اجلاس سراسری قرآن کریم ابراز کرد: کشور قرآنی ما هرسال این برنامه عظیم را با حضور مهمانان خارجی برگزار می کند که همگان بر شکوه و بی نظیری این اجلاس اعتراف دارند.

وی با بیان اینکه شیطنت عربستان در این اجلاس هم با برگزاری اجلاس هم زمان دیگری در مالزی تأثیری نداشت، تصریح کرد: فضای قرآنی کشور ما با تربیت حافظان، قار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی نظیر سپاه و ارتش در سیل

نقش بی نظیر سپاه و ارتش در سیل