مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 15:012019-04-19ورزشي

هواداران پارس جنوبی تهدید به تجمع کردند!


هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کردند در اعتراض به بی توجهی مسئولان به مشکلات تیم بعد از بازی با سپیدرود تجمع اعتراضی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهر جم، با اعلام هیات فوتبال جم در های ورزشگاه 20 هزار نفری تختی جم از ساعت 17:30 به روی هواداران باز خواهد شد.

*در حالی که شنیده می شد تماشای این دیدار رایگان شود اما این اتفاق رخ نداد و بلیت های این مسابقه با قیمت 5 هزار تومان در باجه های اطراف ورزشگاه به فروش خواهد رفت.

*بازیکنان پارس جنوبی به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود در اینستاگرام پست های مشترکی را گذاشته اند و تاکید کرده اند که اگر بعد از این مسابقه مطالبات پرداخت نشود، عواقبش بر عهده مسئولان باشگاه و مسئولان استان بوشهر است.

*کانون هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم قبل از مسابقه بیانیه ای را صادر کرده و با اشاره به وضعیت تیم و عدم حمایت مسئولان نفت از تیم پارس جنوبی اعلام کرده که بعد از مسابقه جدای از هر نتیجه ای، هواداران جلوی در ورودی شهرک توحید تجمع کنند و این مسیر را مسدود کنند.

شهرک توحید که زیر مجموعه مجتمع پارس جم است بیش از 15 هزار نفر از کارکنان نفت و گاز و پتروشیمی های عسلویه به همراه خانواده های خود ساکن آن هستند و هواداران پارس جنوبی با این تهدید می خواهند نفت به تیم خود کمک کند تا مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواداران پارس جنوبی تهدید به تجمع کردند!

هواداران پارس جنوبی تهدید به تجمع کردند!