مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 13:262019-04-19سياسي

شعار مبارزه با تروریسم آمریکا، فریبکارانه است


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه شعار مبارزه با تروریسم آمریکا فریبکارانه است، گفت: شعار مبارزه با تروریسم آمریکا اگر واقعی بود گروه های تروریستی مانند طالبان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیه با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: اطاعت از خدا و پیامبر و رعایت تقوا، عامل رستگاری است.

وی با اشاره به شعار رونق تولید، به تبیین عوامل تحقق این شعار پرداخت و با بیان اینکه ترویج صادرات از راه های رونق تولید است، افزود: منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا با جمعیت 600 میلیون نفر بهترین گزینه برای ایران است که نیازهای این مناطق را تامین کند.

خطیب نماز جمعه سلطانیه با اشاره به سفر نخست وزیر پاکستان به ایران و حمایت از ارتقای روابط با پاکستان و اینکه ایران و پاکستان اشتراکات زیادی دارند، افزود: پاکستان با 200 میلیون جمعیت نیز یکی بهترین ظرفیت ها برای ایران در راستای روابط اقتصادی و رونق تولید محسوب می شود.

حسینی نسب با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر امام زمان (عج) بر باشکوه برگزار کردن جشن ولادت حضرت مهدی موعود (عج) تاکید کرد و افزود: روز نیمه شعبان روز امید است و بزرگداشت نیمه شعبان، ترویج فرهنگ انتظار و امید به آینده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار مبارزه با تروریسم آمریکا، فریبکارانه است

شعار مبارزه با تروریسم آمریکا، فریبکارانه است