مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 09:402019-04-19سياسي

باید کاری کرد غیر مسجدی ها جذب مسجد شوند


رییس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم عنوان کرد: در گام دوم انقلاب اگر قرار است قدمی برداشته شود باید کاری کرد تا غیر مسجدی ها جذب مسجد شوند والا طیف سنتی و مذهبی که همیشه پای کاراند و در مساجد حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نقیب پنج شنبه 29 فروردین در نشست علمی تخصصی اساتید قرآنی با موضوع نقش جامعه قرآنی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مساجد که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: در زمینه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه علوم ومعارف قرآنی اقداماتی را آغاز کردیم و میثاق نامه ای به رهبری ارائه کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از رزمندگان ما در مساجد مراسم عروسی خود را برگزار می کردند، افزود: جوانی که مسئله ازدواج و خرج ابتدایی روزمره برای او مشکل ساز شده است تمایلی برای یادگیری تفسیر قرآن کریم ندارد؛ چه اشکالی دارد سالن ازدواج های اسلامی با قیمت مناسب در کنار مساجد باشد؟ رییس دانشگاه علوم ومعارف قرآن کریم با تاکید بر لزوم جذب همه ی طیف ها به مسجد، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اگر قرار است قدمی برداشته شود باید کاری کرد تا غیر مسجدی ها جذب مسجد شوند والا طیف سنتی و مذهبی که همیشه پای کار هستند و در مساجد حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کاری کرد غیر مسجدی ها جذب مسجد شوند

باید کاری کرد غیر مسجدی ها جذب مسجد شوند