مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 20:512019-04-18پزشكي

اخلاق پزشکی تأمین کننده منافع بیمار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: اخلاق حلقه مفقوده دنیای امروز است و متاسفانه شاهد بی عدالتی زیادی توسط استعمارگران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، اصغر مکارم امروز در نخستین همایش اخلاق بالینی به میزبانی جیرفت اظهار داشت: اخلاق در همه ادیان مورد توجه است و امروز گمشده ای که در دنیا باعث کشته شدن کودکان یمنی است، نبود اخلاق در دنیاست بدان معنی که تجاوز به حقوق دیگران بی اخلاقی محض است.

وی با بیان اینکه اخلاق حلقه مفقوده دنیای امروز است و متاسفانه شاهد بی عدالتی زیادی توسط استعمارگران هستیم، تصریح کرد: اینکه آموزه ها و فرهنگ دینی و اسلامی بر جامعه حاکم نیست به دلیل عدم حاکمیت عمیق اعتقادات در ما است در غیر این صورت اخلاقی را شاهد نبودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: با توجه به جایگاه اخلاق در طب قدیم همواره از پزشک به عنوان حکیم یعنی کسی که روح و جسم را درمان می کند، نامبرده می شده و این اخلاق بود که درمان را نتیجه بخش می کرد.

مکارم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: در این بیانیه توجه زیادی به جوان گرایی شده که بیانگر این است که جوان اخلاق مدار نقش مهمی در پیشرفت و توسعه نظام اسلامی دارد تا این انقلاب به اهداف خود دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق پزشکی تأمین کننده منافع بیمار است

اخلاق پزشکی تأمین کننده منافع بیمار است