مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 20:262019-04-18ورزشي

برگزاری مسابقات داژبال در زنجان


رییس هیأت ورزش های همگانی استان زنجان از برگزاری مسابقات داژبال در استان زنجان خبر داد و گفت: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال حبابی در استان زنجان انجام شده است.

- محمدکریم رحیمی زاده امروز در گفت وگو خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه همایش پیاده روی به مناسبت هفته جوان و روز ارتش در زنجان برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش با حضور اقشار مختلف و عموم مردم زنجان برگزار می شود.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان زنجان توسعه ورزش همگانی را از جمله رویکردهای اصلی هیأت ورزش های همگانی خواند و گفت: تلاش می شود ورزش همگانی به صورت حداکثری در بین همه اقشار جامعه توسعه یابد.

رحیمی زاده با اشاره به اینکه ششمین همایش پیاده روی در زنجان روز جمعه 30 فروردین ماه برگزار می شود، عنوان کرد: این همایش از مقابل بیمارستان آیت الله موسوی تا محل سینما روباز گاوازنگ زنجان برگزار می شود.

رییس هیأت ورزش های همگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات داژبال در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال حبابی در استان زنجان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات داژبال در زنجان

برگزاری مسابقات داژبال در زنجان