مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 19:512019-04-18اقتصادي

بررسی راهکارهای حوزه بازرگانی و تولید در راستای تحقق شعار سال


در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، بررسی راهکارها و تمهیدات اساسی درحوزه رونق تجارت و بازرگانی استان، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با مدیر عامل منطقه آزاد چابهار دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، بررسی راهکارها و تمهیدات اساسی درحوزه رونق تجارت و بازرگانی استان، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان امروز با مدیر عامل منطقه آزاد چابهار دیدار و گفتگو کرد.

 بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان در این دیدار ضمن اشاره به اقدامات موثر سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت های بندر چابهار و با رویکرد تحقق شعار سال اظهار کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد ترافیک بار و کالا در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور زمینه ساز تحقق رونق تولید ، اشتغال زایی و شکوفایی اقتصادی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ضمن اشاره به همکاری های خوب با منطقه آزاد چابهار گفت: پیوندهای اقتصادی و تقویت مناسبات تجاری با کشورهای همسایه و رونق فعالیت های اقتصادی و ایجاد بسترهای مطلوب برای سرمایه گذاری بخش های خصوصی داخلی و خارجی با هم افزایی، مشارکت و همکاری های بین دستگاهی توسعه و گسترش خواهد یافت آقایی خاطرنشان کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای حوزه بازرگانی و تولید در راستای تحقق شعار سال

بررسی راهکارهای حوزه بازرگانی و تولید در راستای تحقق شعار سال