مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 16:462019-04-18سياسي

جزییات تأخیر پرواز تهران-نجف آتا و سرگردانی زائران


مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جزییات تأخیر پرواز تهران-نجف آتا و سرگردانی مسافران در بی نظمی این شرکت هواپیمایی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی کاشانی حیدری اظهار داشت : پرواز شماره 6660 هواپیمایی آتا از تهران به نجف در حالی قرار بود ساعت 21 مورخ 28 فروردین ماه انجام شود که حتی مجوز پرواز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری را دریافت نکرده بود اما با هماهنگی های اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و سازمان هواپیمایی کشوری مجوز این پرواز برای رفع مشکل مسافران این پرواز صادر شد و حداکثر منابع لازم برای انجام پرواز نیز به این پرواز تخصیص داده و در ساعت 22:8 عملیات سوار شدن مسافران آغاز شد.

وی گفت : 40 دقیقه پس از آغاز عملیات سوار شدن مسافران با پیگیری اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سرشیفت ترافیک هواپیمایی آتا مشخص شد هواپیما دچار نقص فنی شده و مسافران در حال برگشت به سالن ترمینال هستند.

کاشانی حیدری افزود: پس از بروز نقص فنی، با هماهنگی برج مراقبت فرودگاه امام (ره) و فرودگاه مهرآباد مقرر شد هواپیمای جایگزین از فرودگاه مهرآباد ساعت 2 بامداد وارد فرودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تأخیر پرواز تهران-نجف آتا و سرگردانی زائران

جزییات تأخیر پرواز تهران-نجف آتا و سرگردانی زائران