مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 14:312019-04-18سياسي

دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد


دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد چرا که تمامی نقشه های استکبار جهانی و آمریکا را خنثی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی اصغر نورایی نسب با تبریک روز ارتش و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در آستانه دوم اردیبهشت ماه  سالروز تاسیس نهاد سپاه پاسداران که به فرمان معمار کبیر انقلاب در سال 58 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد قرار گرفته ایم.

 وی با بیان اینکه  قبل از پیروزی انقلاب پاسدارانی در گروه های مختلف از انقلاب اسلامی دفاع می کردند، گفت: سپاه پاسداران از همان روز تا کنون منشا خیر و برکات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بودند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با بیان اینکه فعالیت چهار دهه سپاه پاسداران برکسی پوشیده نیست، گفت: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم و انقلاب بوده و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است.

 نورایی نسب با اشاره اینکه سپاه پاسداران در هرکجا که نظام انقلاب اسلامی نیاز داشته حضور یافته است، عنوان کرد: چرا که سپاه یک سازمان نیست بلکه نهاد است و در هر عرصه ای که نیاز باشد حضور پیدا می کند و روز به روز خدمات سپاه نسبت به گذشته درخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد

دشمن از هیمنه سپاه پاسداران واهمه دارد