مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 12:512019-04-18اجتماعي

افتتاح همزمان چند پروژه آموزشی و پرورشی در منطقه درودزن


با حضور وزیر آموزش و پرورش 4 واحد آموزشی شامل 27 کلاس درس در بخش درودزن شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید محمد بطحایی در سفر به شیراز و بازدید از منطقه درودزن، در روستای گله زن این منطقه، به صورت همزمان چند پروژه آموزشی، پرورشی و فرهنگی این منطقه را افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش ضمن افتتاح مدرسه 6 کلاسه شهید البرزی این روستا گفت: مدرسه برای دانش آموزان محل تمرین زندگی است و در اینجاست که فرا میگیرند چگونه مشکلاتشان در زندگی را حل کنند و اینگونه است که سطح جرایم و مشکلات موجود در جامعه کاهش می یابد.

وی گفت: هر چه قد کیفیت مدارس ما بالا برود زندگی کردن مردم ما در فردا با کیفیت بالاتری خواهد بود، آسایش و آرامش فردای جامعه ما بیشتر خواهد شد، مقاومت و پایمردی مردم نیزدر برابر زورگویی ها و ظلم ها بیشتر خواهد شد.

بطحایی گفت: تلاش ما برای بالا بردن کیفیت آموزش و پرورش، فقط و فقط برای این است که امروز داریم نقشه ایران فردا را در مدرسه ترسیم می کنیم، اینکه استان فارس تولیداتش چه قدر باشد، وضعیت دادگاه هایش چه طور باشد امروز در مدارسش ترسیم می شود و شکل می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساخت نزدیک 300 مدرسه در استان فارس، گفت: با این اقدام کار بسیار بزرگی اتفاق می افتد و به موازات کار های سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان چند پروژه آموزشی و پرورشی در منطقه درودزن

افتتاح همزمان چند پروژه آموزشی و پرورشی در منطقه درودزن