مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 10:262019-04-17دانش

اصلاح کتب درسی برای ما محوریت ندارد/ به دنبال تحول ایده ها هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آهنچیان، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش عالی وزارت علوم در مراسم اجلاس سراسری کارگروه های تخصصی برنامه ریزی و گسترش وزارت علوم که با حضور مسئولان حوزه آموزش عالی و معاونین وزیر علوم در سالن شهید چمران .

- اصلاح کتب درسی برای ما محوریت ندارد/ به دنبال یکپارچه سازی آموزش و پژوهش هستیم مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش عالی وزارت علوم گفت: ما در ایجاد کارگروه های تخصصی به دنبال اصلاح کتب درسی نیستیم؛ بلکه می خواهیم ایده ها تحول پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آهنچیان، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش عالی وزارت علوم در مراسم اجلاس سراسری کارگروه های تخصصی برنامه ریزی و گسترش وزارت علوم که با حضور مسئولان حوزه آموزش عالی و معاونین وزیر علوم در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، با اشاره به تنظیم و تدوین آیین نامه جدید دوره دکتری اظهار کرد: این آیین نامه مربوط به ارزشیابی دوره دکتری بوده و به تازگی به دانشگاه ها ابلاغ شده و برای دوره های تخصصی تعریف شده است.

آهنگچیان ادامه داد: با توجه به این آیین نامه، نظارت و اجرای آن برعهده کارگروه های تخصصی شورای گسترش وزارت علوم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح کتب درسی برای ما محوریت ندارد/ به دنبال تحول ایده ها هستیم

اصلاح کتب درسی برای ما محوریت ندارد/ به دنبال تحول ایده ها هستیم