مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 فروردین 1398 ساعت 13:212019-04-16سياسي

جلسات کار گروه سلامت در زنجان باید عملیاتی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جلسات کار گروه سلامت و امنیت در زنجان باید از رویکرد گزارش دهی و گزارش گیری خارج و عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به اینکه دستگاه ها باید پیش از آغاز مشکل، فکری به حال آن کنند، اظهار کرد: هر موضوعی که توسط بخش خصوصی و دولتی با مواد قانونی مغایرت دارد باید با آن برخورد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید اقدامات پیشگیرانه در حوزه سلامت انجام شود، اضافه کرد: عدم اقدام عالمانه، پیشگیرانه و در حوزه وظایف دستگاه ها موجب بروز نارضایتی در بخش ها می شود.

وی خاطر نشان کرد: در جلسات کارگروه سلامت ضمن انجام اقدامات برخوردی با واحدهای متخلف باید برنامه ریزی برای پیشگیری از موارد مشابه در آینده انجام شود.

مرادی نافچی با بیان اینکه کاهش آمار مصدومان ناشی از حوادث انسانی و چهارشنبه پایان سال نشان می دهد با فرهنگ سازی می توان سلامت را در جامعه افزایش داد، عنوان کرد: به همین منظور باید در حوزه فرهنگ سازی سلامت فعالیت شود.

*توسعه پایدار از رویکردهای توسعه پایدار است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه رویکرد سلامت، تحقق تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات کار گروه سلامت در زنجان باید عملیاتی شود

جلسات کار گروه سلامت در زنجان باید عملیاتی شود