مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 18:502019-04-15سياسي

بخش اعظم یک میلیون خودروی ثبت نام شده در سال 98 تحویل می شود


یک عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از وعده رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگان سوال کننده و اعضای این کمیسیون برای تحویل بخش اعظم یک میلیون خودروی ثبت نام شده تا پایان سال جاری خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا در گفت وگو با ایسنا گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به چند سوال به کمیسیون صنایع و معادن آمد و توانست با توضیحاتش همه نمایندگان سوال کنندگان را قانع کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به توضیحات رحمانی درباره سوالی در خصوص دلایل عمل نکردن خودروسازان به تعهداتشان در ثبت نام ها، گفت: رحمانی علت طولانی شدن زمان عمل به تعهدات خودروسازان برای تحویل خودروهای ثبت نامی را چند دلیل از جمله تشدید تحریم ها و محدودیت های ناشی از آن برای انتقال ارز و فقدان قطعات مورد نیاز برای تکمیل خودروهای خارجی تولید شده در کشور اعلام کرد.

وی افزود: بالغ بر یک میلیون خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ کشور پیش فروش شد که تحریم ها امکان تحویل 100 هزار دستگاه از آنها را به کلی از بین برده است.

بر اساس توضیحات رحمانی علت این موضوع نیز فقدان قطعات مورد نیاز خودروهای خارجی تولید شده در داخل کشور است که ایران خودرو و سایپا را در عمل به این تعهدات ناکام گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اعظم یک میلیون خودروی ثبت نام شده در سال 98 تحویل می شود

بخش اعظم یک میلیون خودروی ثبت نام شده در سال 98 تحویل می شود