مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 فروردین 1398 ساعت 10:462019-04-07اقتصادي

کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی سمنانی ها به سیل زدگان کشور


روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان ، سیدجواد رضوی با بیان اینکه مردم نیکوکار سمنان از روزهای آغازین وقوع سیل به کمک هم وطنان خود شتافتند، اظهار کرد: تاکنون 470 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان جمع آوری و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع کمک های مردمی 230  میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری سراسر استان سمنان و 240 میلیون تومان از طریق کمیته امداد استان سمنان جمع آوری است، خاطرنشان کرد: این کمک ها در قالب  چهار محوله از طریق کامیون و کامیونت به مناطق سیل زده ارسال شده است.

رضوی با اشاره به  اینکه برخی از این محموله کمک های مردمی استان سمنان از طریق کمیته امداد به مناطق سیل زده شمال کشور و تعدادی به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شده، تصریح کرد: تاکنون 208 پتو، 33 تخته فرش و 53 موکت به مناطق سیل زده از طریق کمیته امداد استان سمنان ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه کمک های جمع آوری شده از سراسر استان پس از تجمیع به سرعت به مناطق آسیب دیده ارسال می شود، گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان های کشور و ضرورت کمک و امدادرسانی به عزیزان گرفتار در سیل و آسیب دیده، کمیته امداد استان سمنان آماده دریافت کمک های نقدی و و کالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی سمنانی ها به سیل زدگان کشور

کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی سمنانی ها به سیل زدگان کشور