مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 فروردین 1398 ساعت 11:452019-04-03سياسي

ادبیات تروریست های حمله نیوزیلند به ادبیات سیاستمداران و رسانه های غربی شباهت دارد


اسحاق آل حبیب روز سه شنبه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی وحشیانه به مسجد کرایس چرچ در نیوزیلند، تاکید کرد که متأسفانه همچنان شاهد وقوع این گونه اقدامات هستیم که که بروز و ظهور ایدئولوژی ها و رویه های مبتنی بر تفوق نژادی .

- اسحاق آل حبیب روز سه شنبه در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی وحشیانه به مسجد کرایس چرچ در نیوزیلند، تاکید کرد که متأسفانه همچنان شاهد وقوع این گونه اقدامات هستیم که که بروز و ظهور ایدئولوژی ها و رویه های مبتنی بر تفوق نژادی و قومی است و نشان می دهد جامعه بین المللی از اجرای اولیه اهداف مبارزه علیه تروریسیم، تبعیض نژادی و بیگانه ستیزی و اسلام هراسی بسیار عقب مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد افزود: با توجه به سبوعیتی که در این اقدام مشاهده می شود، جمهوری اسلامی ایران این حمله تروریستی را به شدت محکوم می کند و عمیق ترین مراتب تسلیت و هم دردی خود را به خانواده های قربانیان ابراز می کند.

وی همچنین با اشاره به ادبیات ضد مسلمانان که تروریست های کرایست چرچ نیوزیلند به کار برده اند، گفت: این ادبیات، شبیه گفتار نفرت آمیزی است که در رسانه های جمعی برخی کشورهای غربی که از سوی منابع قدرت و ثروت وابسته با سیاستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات تروریست های حمله نیوزیلند به ادبیات سیاستمداران و رسانه های غربی شباهت دارد

ادبیات تروریست های حمله نیوزیلند به ادبیات سیاستمداران و رسانه های غربی شباهت دارد