مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 فروردین 1398 ساعت 15:462019-04-01بين الملل

آمریکا معافیت چین، هند، کره جنوبی و ترکیه از تحریم های ایران را تمدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از هلنیت شیپینگ، مؤسسه رتبه بندی مؤسسه F&P گروبال تلاتس طی گزارشی اعلام کرد: به احتمال قوی، کاخ سفید معافیت ارائه شده از تحریم های ایران را حداقل برای چهار کشور اصلی واردکننده نفت ایران شامل چین، - هند،کره جنوبی و ترکیه را تمدید خواهد کرد.

در گزارش این مؤسسه آمده است، البته کاخ سفید احتمالا از این کشورها خواهد خواست تا واردات نفت از ایران را 20 درصد دیگر کاهش داده و درنهایت صادرات نفت این کشور را به زیر 800 هزار بشکه در روز خواهد رساند.

این مؤسسه می افزاید: انتظار می رود معافیت های چین، هند،کره جنوبی و ترکیه به مدت شش ماه دیگر تمدید شود، اما معافیت ایتالیا، یونان، ژاپن و تایوان در ماه می به پایان برسد.

به گفته یک منبع آگاه، از دولت آمریکا، کاخ سفیدبه چین اجازه خواهد داد تا به روند کنونی واردات روزانه 500 هزار بشکه از ایران ادامه دهد، اما از هند و ترکیه خواهد خواست تا به ترتیب واردات نفت خود از ایران به 300 و 75 هزار بشکه در روز برسانند.

آمریکا همچنین از کره جنوبی درخواست خواهد کرد که واردات معیانات گازی از ایران را 10 درصد کاهش داده و به 18 هزار بشکه در روز برساند.

البته منابع آگاه مختلف می گویند: برنامه دولت ترامپ برای تحریم های ایران همچنان در هاله ای از ابهام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا معافیت چین، هند، کره جنوبی و ترکیه از تحریم های ایران را تمدید می کند

آمریکا معافیت چین، هند، کره جنوبی و ترکیه از تحریم های ایران را تمدید می کند