مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 فروردین 1398 ساعت 13:262019-03-28اجتماعي

فرماندار جوانرود خبر داد 19 روستای جوانرود در معرض خطر سیل


10 روستا در بخش مرکزی، 9 روستا در بخش کلاش و نقاطی از شهر جوانرود به صورت جدی در معرض خطر آبگرفتگی و سیلاب های محلی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جوانرود، رستگار یوسفی در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جوانرود، اظهار داشت: نقاطی از شهر جوانرود از جمله خیابان سیل بند شمالی و جنوبی و  بازارچه به صورت جدی در معرض خطر آبگرفتگی و سیلاب های محلی قرار دارد.

فرماندار جوانرود ضمن یادآوری وضعیت توپوگرافی و خطرهای این نقاط، گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی که از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود ضرورت دارد ساکنان بازارچه و خیابان سیل بند در زمان بارش که احتمال خطر سیلاب وجود دارد از هرگونه فعالیت خودداری و شهروندان و مسافران نیز از تردد و عبور و مرور در این نقاط خودداری و همچنین شهرداری، اداره صمت و مجمع امور صنفی اطلاع رسانی لازم را به کسبه و بازاریان اعلام کنند.

وی به بارش های مناسب و ورود سامانه بارشی جدید به شهرستان اشاره و بیان کرد: وقوع سیلاب های محلی دور انتظار نیست بنابراین  باید دراین راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.

فرماندار جوانرود با بیان اینکه اولویت ما حفظ جان مردم است خاطرنشان کرد: 10 روستا در بخش مرکزی و 9 روستا دربخش کلاشی در معرض خطر هستند که دراین راستا دهیاران و شوراهای اسلامی روستا برای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جوانرود خبر داد 19 روستای جوانرود در معرض خطر سیل

فرماندار جوانرود خبر داد 19 روستای جوانرود در معرض خطر سیل