مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 04:412019-03-27اجتماعي

در پی بارش باران؛ کنترل جریان آب در مسیل ده عرب توسط تیم مدیریت بحران ابرکوه


تیم مدیریت بحران ابرکوه با حضور در مسیل ده عرب که در حال تغذیه از ارتفاعات منطقه کوه باغ فارس است، جریان آب را کنترل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، طی بارش های اخیر در شهرستان ابرکوه که بیشترین میزان آن متعلق به دهستان فراغه با 19 میلی متر بوده است، جریان آب در مسیل ده عرب به راه افتاد.

مرتضی سعیدی در گفتگو با فارس اظهار کرد: بارش باران موجب جاری شدن آب در مسیل ده عرب شده بود که ساعتی قبل با حضور تیم مدیریت بحران شهرستان و با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی، سرشاخه جریان آب به سمت روستاها مسدود شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابرکوه تصریح کرد: با مسدودسازی مسیر آب و جلوگیری از حرکت آن به سمت روستاها، این جریان آب به سمت یکی از سدهای واقع در منطقه هدایت شد.

سپس عباس مهری اذعان کرد: هم اکنون مسیل در عرب در حال تغذیه از ارتفاعات منطقه کوه باغ فارس بوده و هیچ خطری روستاهای این منطقه را تهدید نمی کند.

بخشدار بخش مرکزی ابرکوه با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ سیلی در بخش مرکزی رخ نداده است، خاطرنشان کرد: جاری شدن این میزان آب در مسیل کاملاً عادی بوده و آب مسیر طبیعی خود را طی می کند.

  انتهای پیام/90027


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی بارش باران؛ کنترل جریان آب در مسیل ده عرب توسط تیم مدیریت بحران ابرکوه

در پی بارش باران؛ کنترل جریان آب در مسیل ده عرب توسط تیم مدیریت بحران ابرکوه