مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 00:162019-03-26سياسي

آخرین خبر از دو مرزبان گروگان گرفته شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار قاسم رضایی در حاشیه دیدار با پدرام موسوی سرباز وظیفه آزاد شده حادثه میرجاوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امیدواریم با پیگیری های که از سوی دستگاه های مرتبط صورت گرفته است دو نفر از مرزبانان گروگان گرفته شده به آغوش خانواده و وطن بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار قاسم رضایی در حاشیه دیدار با پدرام موسوی سرباز وظیفه آزاد شده حادثه میرجاوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی شد تا به اتفاق جمعی از همکاران به منزل یکی از مرزبانان آزاد شده آمده و به همرزم خود خوش آمد بگوییم.

وی در ادامه عنوان کرد: الحمدالله به حول قوه الهی با همکاری همه دستگاه ها و حمایت هایی که انجام گرفت، 4 نفر دیگر از مرزبانان آزاد و به آغوش وطن بازگشتند و امیدواریم دو نفر از همرزمان ما که هنوز گروگان هستند به زودی آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگردند؛ تلاش برای بازگرداندن دو مرزبان گروگان گرفته شده ادامه دارد.

این مقام عالی مرزبانی با اشاره به مرزهای مشترک ایران و پاکستان اظهار کرد: امیدوارم کشورهای همسایه با توجه به مرزهای مشترک، همگی به وظایف قانونی خود عمل کرده و به مزدورانی که افکار استکباری را دنبال می کنند و در صدد ناامن کردن مرزهای مشترک هستند اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از دو مرزبان گروگان گرفته شده

آخرین خبر از دو مرزبان گروگان گرفته شده