مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 15:252019-03-26حوادث

تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر گرگان - اینچه برون فعال است


فرمانده پلیس راه آهن کشور در بازدید راه آهن شمال شرق گلستان گفت: تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران است.

- تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر "گرگان - اینچه برون" فعال است فرمانده پلیس راه آهن کشور در بازدید راه آهن شمال شرق گلستان گفت: تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین المللی "گرگان - اینچه برون" آماده خدمت رسانی به مسافران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور که به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه آهن شمال شرق (2) و منطقه حادثه دیده از سیل اخیر استان گلستان بازدید کرد، در حاشیه این بازدید از آماده باش تمامی نیروهای این پلیس برای خدمت رسانی به مردم خبر داد، گفت: پس از کاهش سیلاب های موجود در مسیر ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر از عدم تهدید سیلاب و سایر حوادث غیر مترقبه، تعمیر خط ریلی بین المللی گرگان - اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد.

وی در خصوص علت ایجاد شکاف در این مسیر ریلی افزود: در راستای کمک به مردم منطقه سیل زده و هدایت حجم وسیع آب از شهر آق قلا بسوی دشت های شمال این شهر، بنا بر تشخیص مسئولان ستاد بحران و با هماهنگی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصمیم به بازگشایی و ایجاد شکاف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر گرگان - اینچه برون فعال است

تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر گرگان - اینچه برون فعال است