مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 08:502019-03-26سياسي

تشریح اقدامات امدادی ارتش در شیراز


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناگهانی سیل شیراز را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در 48 ساعت گذشته به همه فرماندهان ارشد نیروی زمینی در کل کشور اعلام کردیم که آمادگی مقابله با سیل و نیازمندی های شورای تامین استان و ستاد کل بحران کشور را داشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: فرمانده ارشد فارس بر همین اساس، همه کارکنان را احضار کرده و به همه آنها اعلام آماده باش برای حوادث طبیعی را داده بود.

امیر سرتیپ نعمتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیکترین یگان به دروازه قرآن شیراز پادگان های نیروی زمینی ارتش است، بلافاصله یگان های علوم و فنون مرکز پیاده و زرهی، تیپ 37 زرهی، بیمارستان 576 و پشتیبانی منطقه فارس بعد از وقوع سیل در دروازه قرآن حاضر شده است.

وی اضافه کرد: یگان های نیروی زمینی شیراز با کلیه امکانات از قبیل جرثقیل ، آمبولانس ، بیل مکانیکی و کفی کلیه خودروهای سانحه دیده را جا به جا و مصدومین را تخلیه و خودروها را به پارکینگ استانداری منتقل کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کلیه پادگان های نیروی زمینی ارتش در استان فارس آمادگی اسکان اضطراری میهمانان و مردم شیراز را دارد، گفت: شخصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات امدادی ارتش در شیراز

تشریح اقدامات امدادی ارتش در شیراز