مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 22:262019-03-25ورزشي

فرمانده سپاه عسلویه: سپاه عسلویه آماده اسکان مسافران نوروزی است


با توجه به بارندگی ها مسافران نوروزی جهت اسکان می توانند به کلیه مکان های مسقف سپاه عسلویه مراجعه کنند.

-  سرهنگ  مهدی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان عسلویه اظهار داشت: جهت کمک و اسکان مهمانان نوروزی هم زمان با بارش باران در سراسر شهرستان عسلویه کلیه مکان های مسقف سپاه ناحیه اعم از سالن های ورزشی ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت درنظر گرفته شده است و مسافران می توانند به این مکان ها نیز مراجعه کنند.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: گردان ها و پایگاه های بسیج جهت کمک به هم وطنان عزیز در آماده باش می باشند و همان طور که دیشب تعدادی از هم وطنان را اسکان دادیم سالن های ورزشی ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت برای اسکان مسافران نوروزی آمادگی دارند.

وی بیان داشت : مسافران نوروزی که در بوستان های شهری شهرستان چادر بر پا کرده اند می توانند با مراجعه به این مکان ها اسکان پیدا کنند.

حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: گردان های بسیج ،حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در سراسر شهرستان در آماده باش کامل جهت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی در مواقع بحرانی هستند.

وی اعلام کرد: کلیه پایگاه هایی که در مساجد حضور دارند آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی در جهت کمک به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه عسلویه: سپاه عسلویه آماده اسکان مسافران نوروزی است

فرمانده سپاه عسلویه: سپاه عسلویه آماده اسکان مسافران نوروزی است