مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 20:512019-03-25سياسي

افزایش ساعات بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمان در نوروز 98


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: با توجه به حجم بالای گروه های بازدیدکننده در ایام نوروز، ساعات بازدید از برخی اماکن تاریخی و فرهنگی استان کرمان در نوروز 98 افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی افضلی اظهار داشت: با توجه به حجم بالای گروه های بازدیدکننده در ایام نوروز بنابراین به منظور رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی ساعات بازدید از برخی اماکن تاریخی و فرهنگی استان کرمان در نوروز 98 افزایش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان با بیان اینکه ساعت کار موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در ایام نوروز از ساعت 9 لغایت 19 است، تصریح کرد: تمام موزه ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره کل در روز 13 فروردین باز هستند و علاقه مندان می توانند در روز طبیعت نیز از آنها بازدید داشته باشند.

افضلی با اشاره به اینکه هرگونه فیلمبرداری و عکسبرداری به صورت حرفه ای و با تجهیزات مرتبط از اشیاء موزه ای و اماکن تاریخی ممنوع است، خاطرنشان کرد: صرفا عکسبرداری و فیلمبرداری مراجعان در قالب گردشگر برای ثبت خاطرات بلامانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعات بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمان در نوروز 98

افزایش ساعات بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کرمان در نوروز 98