مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 20:162019-03-25اقتصادي

سیلی پیش بینی شده ای که در نبود امکانات دوباره مشکل ساز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بامداد امروز شاهد بارش های شدیدی در لرستان بودیم و همین عامل سبب شد که سطح آب رودخانه های استان افزایش چشم گیری داشته باشد.

بالا آمدن آب رودخانه باعث خسارت های زیادی به منازل، زمین های کشاورزی و راه های  مواصلاتی که در مسیر رودخانه بوده وارد کرده است.

بر خلاف سیلاب بهمن ماه، در سیل اخیر مسؤولین استان از چند روز گذشته به مردم و مسافران نوروزی هشدارهای زیادی دادند و در راستای کاهش آسیب ها اقداماتی مانند تخریب پل های موقت انجام دادند.

  در همین راستا ظهر امروز جلسه ستاد مدیریت بحران استان برگزار شد که در گزارش زیر به مهم ترین نکات مطرح شده در جلسه خواهیم پرداخت.

تخریب پل های موقت میزان آسیب ها را به شدت کاهش داد معاون عمرانی استانداری لرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان بیان کرد: تمامی مسؤولان استان برای سیلاب اخیر در حوزه های مختلف از آمادگی کافی برخوردار بودند و همین آمادگی سبب شد که میزان آسیب های سیل به استان نسبت به حوادث مشابه به شدت کاهش پیدا کند.

احمد مراد پور با بیان اینکه در صورت تخریب نکردن پل های موقت احتمال طغیان رودخانه حتمی بود، افزود: به همین سبب در جلسه قبلی ستاد مدیریت بحران با آگاهی از این موضوع که این کار سبب ایجاد مشکلات ترافیکی در شهر می شود اما برای جلوگیری از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی پیش بینی شده ای که در نبود امکانات دوباره مشکل ساز شد

سیلی پیش بینی شده ای که در نبود امکانات دوباره مشکل ساز شد