مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 20:062019-03-25ورزشي

اسکان اضطراری بیش از 6 هزار گردشگر در قشم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری شامگاه امروز در نشست ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: پیش بینی و تدبیر امور از تحمیل هزینه اضافی و پیچیدگی فرآیند مقابله با بحران ها پیشگیری می کند.

وی با بیان اینکه هیچ مدیری اجازه کناره گیری از دایره خدمت رسانی در شرایط اضطراری را ندارد، افزود: انسجام و همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و سایر دستگاه ها سبب شد بیش از 500 نفر از میهمانان نوروزی بازمانده از شناور در اسکله شهید ذاکری در کمترین زمان ممکن به بندر لافت منتقل شوند.

فرماندار و رییس ستاد بحران شهرستان قشم تصریح کرد: اطلاع رسانی به هنگام اداره بنادر و دریانوردی قشم مبنی بر احتمال توقف انتقال مسافران به علت شرایط جوی که تسهیل گر اقدامات بعدی شد، الگویی کارآمد برای سایر دستگاه های شهرستان است.

نصری با اشاره به بارندگی های اخیر، ادامه داد: بیش از شش هزار نفر گردشگر نوروزی که در کمپ پارک ها و فضا های باز شهری اقامت داشتند در مجموعه سالن های آموزش و پرورش، سپاه، شهرداری و اداره ورزش و جوانان  ساماندهی شدند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به موقع، همیاری و انسجام عملیاتی موجب تقویت آرامش خاطر در میان آحاد مردم بویژه گردشگران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری بیش از 6 هزار گردشگر در قشم

اسکان اضطراری بیش از 6 هزار گردشگر در قشم