مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 12:012019-03-25پزشكي

آمادگی اورژانس فارس برای مقابله با سیلاب


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به آمادگی در برابر ورود سامانه بارشی هشدار داد.

- محمدجواد مرادیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اعلام برنامه ریزی برای آماده باش در برابر ورود سامانه بارشی جدید به استان فارس، از مردم و مسافران نوروزی نیز خواست تا آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی اظهار داشت: با اعلام ورود سامانه بارشی به استان، بیمارستان ها و مراکز درمانی به حالت آماده باش درآمده اند و تدابیر لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی نیز صورت گرفته است.

مرادیان از ساکنان منازل مستقر در مسیر آب خواست تا نسبت به تخلیه اضطراری، آمادگی لازم را داشته باشند و از چرای دام ها در این مسیرها نیز پرهیز شود.

توصیه دیگر مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به مسافران بود و از آنان خواست تا از برپا کردن کمپ در مسیرهای نزدیک به آب ها و یا برپا کردن چادر در کنار رودخانه ها خودداری کنند.

مرادیان با پیش بینی احتمال سرد شدن هوا، از مردم و مسافران خواست تا در منازل و یا محل های استقرار در طول سفر، نسبت به ایمنی وسایل گرمایشی مانند دودکش بخاری، شومینه و پکیج اطمینان یافته و از برخی رفتارهای مخاطره آمیز مانند استفاده از گاز پیک نیک در داخل چادر پرهیز کنند؛ چرا که منازل شخصی ممکن است از لحاظ دودکش و سایر وسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اورژانس فارس برای مقابله با سیلاب

آمادگی اورژانس فارس برای مقابله با سیلاب