مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 09:502019-03-25دانش

لزوم به کارگیری ظرفیت دانشگاه آزاد به منظور امدادرسانی به سیل زدگان


رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت همراهی در امدادرسانی به سیل زدگان خطاب به دکتر طهرانچی خواستار به کارگیری تمامی امکانات و ظرفیت های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم شریف مناطق سیل زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت همراهی در امدادرسانی به سیل زدگان خطاب به رییس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار به کار گیری تمامی امکانات و ظرفیت های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم شریف مناطق سیل زده شد.

دکتر ولایتی با اشاره به ضرورت امدادرسانی به مردم شریف استان های گلستان و مازندران که در مناطق سیل زده دچار بحران و مصیبت شده اند خطاب به دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بر بسیج امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد به ویژه تمامی واحدهای این دانشگاه در مناطق سیل زده و انجام اقدامات فوری تاکید کرد.

ب ه گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی افزود: ضروری است اقدامات فوری از سوی رؤسای واحدهای دانشگاهی در استان و مناطق همجوار در این زمینه صورت پذیرد.

دکتر ولایتی همچنین تاکید کرد که لازم است کلیه واحدها در سایر استان های دیگر نیز به عنوان استان های معین و در محدوده ای که از سوی رییس محترم دانشگاه تعیین می شود، به کمک مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری ظرفیت دانشگاه آزاد به منظور امدادرسانی به سیل زدگان

لزوم به کارگیری ظرفیت دانشگاه آزاد به منظور امدادرسانی به سیل زدگان