مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 07:312019-03-25اجتماعي

رییس پلیس راه کشور: 42 درصد از تصادفات ناشی از خواب آلودگی است


42 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح، ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، سردار محمد حسین حمیدی با اشاره به افزایش تردد و حجم ترافیک محور های مواصلاتی استان فارس نسبت به مدت مشابه پارسال، اظهار داشت: یکی از علل این اتفاق شرایط خوب آب و هوایی این استان است که مسافران زیادی را از سراسر کشور جذب کرده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه فارس به عنوان یکی از مهمترین استان های گردشگری کشور هر ساله میزبان مسافران و مهمانان داخلی و خارجی در این ایام می باشد، تصریح کرد: اگر پلیس فارس اقدمات خود را به صورت ویژه انجام دهد یقینا در کاهش تصادفت کشوری تاثیر گذار است.

حمیدی با توصیه به رانندگان مبنی بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و شدت بارش باران ها در روز های آینده، می طلبد رانندگان ضمن مدیریت سفر، عجله و شتاب را کنار بگذارند و با رفتار خوب ترافیکی و صبر و حوصله، نوروزی پر نشاط را برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با بررسی از سامانه های هوشمند، بیش از 96 درصد از شهروندان در این ایام قوانین و مقررات رانندگی را رعایت می کنند، عنوان داشت: پلیس با آن چند درصد رانندگان متخلف که با حرکات مخاطره آمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه کشور: 42 درصد از تصادفات ناشی از خواب آلودگی است

رییس پلیس راه کشور: 42 درصد از تصادفات ناشی از خواب آلودگی است