مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 07:162019-03-25اقتصادي

رییس سازمان شیلات کشور خبر داد تکثیر مصنوعی مولدها اولویت اصلی سازمان شیلات


رییس سازمان شیلات کشور با تأکید بر اینکه برای افزایش صید ماهی باید مولد آن را به صورت مصنوعی کرد، گفت: اولویت اصلی سازمان شیلات در سال جدید تکثیر مصنوعی مولدها است و بهترین مکان برای انجام این کار رودخانه خشک رود رودسر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، نبی اله خون میرزایی امروز در جمع خبرنگاران بیان اینکه صیا دی تأثیر بسیار زیادی در معیشت مردم استان های شمالی دارد، اظهار کرد: شغل اصلی مردم استان های شمالی کشور صیادی است که باید تلاش ویژه ای برای افزایش صید در این استان ها انجام دهیم.

وی با اشاره به کاهش تکثیر طبیعی ماهی در استان های شمالی کشور گفت: در سال های اخیر به دلیل عوامل مختلفی ازجمله آلودگی رودخانه ها، تور ریزی غیرمجاز و شاهد کاهش صید در این استان ها بوده ایم که باید برای حل آن فکری اندیشیده شود.

رییس سازمان شیلات کشور با اذعان به اینکه برای افزایش صید ماهی باید مولد آن را به صورت مصنوعی تکثیر کرد، تصریح کرد: اولویت اصلی سازمان شیلات در سال جدید تکثیر مصنوعی مولدها است که بهترین مکان برای انجام این کار رودخانه خشک رود رودسر است.

میرزایی با تأکید بر تخم کشی مولدها در محیط های آموزشی افزود: بعد از تکثیر مولد مصنوعی آن را در محیط های آموزشی و مراکز تکثیر رهاسازی و سپس پرورش می دهیم تا ماهی های بیشتری تولید شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان شیلات کشور خبر داد تکثیر مصنوعی مولدها اولویت اصلی سازمان شیلات

رییس سازمان شیلات کشور خبر داد تکثیر مصنوعی مولدها اولویت اصلی سازمان شیلات