مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 07:012019-03-25اجتماعي

براثر سیل شمال کشور اتفاق افتاد کاهش 46 درصدی گذر مسافران نوروزی از خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی با اشاره به کاهش 46 درصدی گذر مسافران نوروزی از خراسان شمالی گفت: 14 هزار مسافر طی دور نخست سفرهای نوروزی در خراسان شمالی اسکان داشتند.

- محمدعلی شجاعی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به کاهش گذر مسافران از استان خراسان شمالی برای دسترسی به استان های خراسان رضوی و استان های شمالی کشور اظهار کرد: این کاهش تردد مسافران به علت جاری شدن سیل در استان های شمالی کشور به خصوص گلستان بود که تلاش مأموران برای حفظ امنیت مسافران تغییر مسیر تردد از استان های دیگر بود.

وی بابیان میزان کاهش ترددهای انجام شده در استان نسبت به سال گذشته گفت: بنا بر آمارهای به دست آماده از اعضای ستاد خدمات سفر استان 24 درصد در میزان تردد خودرو از جاده های استان و 46 درصد از حضور مسافران در استان برای رسیدن به استان های شمالی و خراسان رضوی کاسته شده است.

استاندار خراسان شمالی از کاهش میزان اسکان مسافران در استان طی دور نخست سفرهای نوروزی نیز خبر داد و افزود: 14 هزار مسافر طی نوروز 98 در استان اسکان شبانه داشته اند که سال گذشته این تعداد به 37 هزار نفر نیز رسیده بود که نشان از تأثیر عوامل جوی در شمال کشور را دارد.

وی در انتها بر لزوم برنامه ریزی برای تغییر وضعیت استان از حالت مسافر گذری به مقصد مسافری تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براثر سیل شمال کشور اتفاق افتاد کاهش 46 درصدی گذر مسافران نوروزی از خراسان شمالی

براثر سیل شمال کشور اتفاق افتاد کاهش 46 درصدی گذر مسافران نوروزی از خراسان شمالی