مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 03:012019-03-24سياسي

درخواست رهبران دموکرات کنگره برای انتشار کامل گزارش مولر


رییس مجلس نمایندگان و رهبر دموکرات های مجلس سنای آمریکا در بیانیه ای مشترک خواستار انتشار عمومی و کامل گزارش مولر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که انتشار خلاصه گزارش رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات درباره ارتباط تیم انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با روسیه با استقبال جمهوری خواهان مواجه شد، دموکرات ها اما در صحت این خلاصه تشکیک کردند.

نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان و چاک شومر رهبر دموکرات های مجلس سنای آمریکا در بیانیه ای مشترک خواستار انتشار عمومی و کامل گزارش مولر شده و تاکید کردند که خلاصه منتشر شده از سوی وزارت دادگستری، سوالات زیادی را ایجاد کرده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز پلوسی و شومر در این بیانیه مشترک نوشتند: نامه (ویلیام) بار دادستان کل، در کنار پاسخ هایی که ارائه کرد اما سوالات بسیاری را نیز برانگیخت.

این حقیقت که گزارش مولر، رییس جمهور را از اتهامات جدی مانند ممانعت از اجرای عدالت تبرئه نمی کند، نشان دهنده ضرورت انتشار علنی و بدون وقفه کل گزارش و مدارک ضمیمه آن است .

بامداد امروز بود که ویلیام بار وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا خلاصه ای 4 صفحه ای از گزارش مبسوط مولر به کنگره ایالات متحده ارسال کرد که در آن تاکید شده بود هیچ مدرکی دال بر تبانی و ارتباط آگاهانه تیم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رهبران دموکرات کنگره برای انتشار کامل گزارش مولر

درخواست رهبران دموکرات کنگره برای انتشار کامل گزارش مولر